donderdag 5 mei 2011

Mijn ochtendroutine

Vandaag laat ik jullie mijn ochtendroutine zien. Ik heb ’s ochtends niet erg veel tijd, dus moet mijn ochtendroutine lekker snel zijn. En dat is hij nu zeker! ’s Ochtends reinig ik mijn gezicht altijd ongeveer in 3 minuten. Benieuwd naar de producten die ik ’s ochtends gebruik? Lees dan snel verder…



Dit zijn alle producten bij elkaar. Het zijn niet erg veel producten, maar het zijn precies de producten die ik ’s ochtends nodig heb om fris en fruitig de deur uit te kunnen gaan.



Allereerst reinig ik mijn gezicht met de Cucumber Cleansing Milk van The Body Shop. Ik doe een flinke dot product op twee watjes, en hiermee ga ik over mijn gezicht heen. Het is niet zo dat ik dit product heel fijn vind, maar het is gewoon een prima reinigingsmelk. Ik ben eigenlijk nog op zoek naar de perfecte reinigingsmelk. Iemand aanraders?

Na de reinigingsmelk, gebruik ik rozenwater als tonic. Ik heb eigenlijk altijd gewoon tonic gebruikt, maar toen ik hoorde dat je rozenwater ook als tonic kunt gebruiken, wilde ik dat graag testen. Tot nu toe vind ik het prima werken! Het voelt fris aan op de huid en haalt de laatste restjes van mijn reinigingsmelk weg. Ik ga zeker nog een review schrijven over dit product.



Mijn gezicht is nu schoon, maar ik moet hem nog verzorgen. Ik gebruik hiervoor twee dagcrèmes: de Seaweed dagcrème van The Body Shop en de dagcrème voor de normale tot gecombineerde huid van de Hema. Yes, ik gebruik twee dagcrèmes. Dit doe ik, omdat ik eigenlijk in ieder seizoen een andere dagcrème nodig heb. In de winter is de Hema dagcrème precies goed, en in de zomer die van The Body Shop. Die van The Body Shop is namelijk minder hydraterend dan die van de Hema. In de lente en de herfst meng ik deze twee om mijn perfecte dagcrème te krijgen.

Omdat de zon nu weer flink schijnt, gebruik ik na mijn dagcrème een zonnebrand speciaal voor het gezicht. Deze is van het Kruidvat en heeft SPF 30. Ik heb een fijne andere zonnebrand voor het gezicht op het oog, maar eerst maak ik deze op. Dit vind ik eigenlijk gewoon een prima product. Als je niet teveel gebruikt en als je het lang genoeg in laat trekken, laat het geen glimmend laagje achter.

Ik ben eigenlijk wel tevreden met mijn ochtendroutine. Ik ben dus alleen nog op zoek naar een fijne reinigingsmelk, dus aanraders zijn welkom!

Welke producten gebruiken jullie in de ochtend?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten