vrijdag 6 mei 2011

MNY Lipgloss '165'

Ik heb een keer eerder van deze lipgloss een swatch gezien op een beautyblog en ik was gelijk verliefd op de kleur. Een tijdje geleden ben ik naar Rotterdam geweest, waarvan ik een shoplog heb geplaatst met o.a. deze lipgloss. Of deze liefde stand is blijven houden, lees snel verder ;)




De lipgloss zit in een huls, je hebt ook lipglossjes van MNY, maar die zitten weer in een tube. Ik vind persoonlijk een huls prettiger dan een tube. Deze lipgloss is ook erg handig voor onderweg, omdat hij zo klein is, hij past zo in een klein vakje.


De kleur lijkt in de huls een beetje peachy, maar schijn bedriegt. Wanneer hij namelijk op mijn lippen zit en wanneer je hem swatcht, zie ik niks meer terug van dit peachy kleurtje. Jammer, want ik vond het wel leuk als hij een beetje een peachy kleur afgeeft. Inplaats hiervan geeft hij alleen shimmer af. Het zijn vooral zilveren shimmers, maar je komt ook verschillende kleuren shimmer tegen. Deze verschillende kleuren shimmer geven geen clownseffect, maar juist een mooi en leuk effect. Deze lipgloss geeft een mooie glans aan je lippen en is zeker draagbaar voor iedereen!
Er zit een deze lipgloss een hele zoete geur, niet heel storend, je ruikt hem namelijk bijna niet wanneer hij op je lippen zit. De substantie is vrij normaal, niet heel dik, hij neigt eerder naar de waterige kant. Hij smeert fijn uit en heeft een fijne applicator, hij is wel erg klein, maar hier heb ik hier geen last van. Wat een groot nadeel aan dit lipglossje is, er komt heel weinig lipgloss aan de applicator, ik heb geen flauw idee waar dit aan ligt. Je moet de hele tijd meer pakken, totdat je eindelijk genoeg op je lippen hebt. Ik denk dat deze lipgloss hierdoor vrij snel opraakt, jammer genoeg.
Het valt heel erg mee hoe erg deze lipgloss plakt, hij plakt een heel klein beetje, eigenlijk vrij wel niet.
Hij blijft ongeveer een half uur à drie kwartier zitten, zonder een snack of drinken etc. Een redelijke tijd, het is ongeveer een gemiddelde tijd van mijn lipglossjes.
Hij overleeft een snack bijna helemaal, maar een maaltijd redt hij denk ik niet. Helaas redt hij een drankje ook niet, het enige wat overblijft, zijn een paar shimmers, maar de glans is bijna helemaal weg. Ik had het wel verwacht, de meeste liplgossjes redden het bij mij niet bij een drankje of een hele maaltijd.

Ondanks hij geen peachy kleur afgeeft, vind ik deze lipgloss erg mooi! Ik draag hem sinds kort weer erg vaak en ik vind hem een mooie glans geven aan je lippen. Ik denk helaas dat deze lipgloss erg snel opraakt, misschien koop ik hem opnieuw, hij is namelijk erg goedkoop. Zeker budgetproof!
MNY ‘165’ is te koop bij Etos voor 2,99

Deze MNY Lipgloss komt ook voor in het artikel van de Perfecte Nude Lipcombinatie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten