zaterdag 7 mei 2011

Just a Question: Bescherm jij jezelf tegen de zon?

Eens in de zoveel tijd vinden wij het leuk om te weten hoe jullie over iets denken. Ook vandaag vonden we het leuk om weer een vraag aan jullie te stellen. Dit keer is de vraag:

Beschermen jullie je altijd tegen schadelijke UVA en UVB stralingen?




Ik bescherm mij zelf niet altijd tegen schadelijke invloeden van de zon. Heel slecht, ik weet het, maar ik vergeet het altijd gewoon en ik ben te lui om me iedere dag in te smeren, haha. In de zomer ga ik de deur niet uit zonder mij in te hebben gesmeerd met zonnebrand, maar in de winter smeer ik eigenlijk nooit zonnebrand. Mijn dagcrème beschermt mijn huid ook niet tegen schadelijke invloeden van de zon, dus misschien moet ik op zoek gaan naar een dagcrème met SPF.

Ik ben erg benieuwd naar jullie antwoorden!


bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten