zondag 8 mei 2011

Boozyshop Wishlist

Ik vind Boozyshop een geweldige webshop voor make-up, ze hebben veel merken, wat betekent ook veel keuze. Er komen heel vaak ook nieuwe merken en de Boozyshop heeft ook merken waarvan ik nog nooit hebt gehoord. Ik heb een paar keer besteld bij Boozyshop en ben altijd tevreden geweest met de producten. Ik kijk vaak even op de site om te kijken of er nieuwe producten zijn en natuurlijk maak ik altijd een wishlist in mijn hoofd met de producten die ik erg graag wil en deze wishlist wil ik graag met jullie delen!


1.NYX – HD Studio Perfect Primer, 14,95
Ik ben al heel lang opzoek naar een goede primer en deze ziet er aardig goed uit. Helaas is hij vrij prijzig, maar hé het is ook een wishlist :)
2.NYX – Jumbo Lippencil, 3,49
Ik heb hiervan hele mooie swatches van gezien op internet, ik ben erg benieuwd hoe zo’n grote lippencil werkt en het is ook absoluut niet duur! Ik denk dat ik ga voor de kleur Iced Coffee
3.Sleek – Blush, 4,95
De beroemde Sleek blush staat natuurlijk ook op mijn wishlist en het verbaasd jullie waarschijnlijk ook niet dat ik graag de kleuren Pomegranate en Rose gold wilt. Ik hoop zo dat ik deze blushes ooit in mijn bezit ga krijgen!
4.Sleek – Pout Polish, 6,50
Ik wil deze graag in Chocolat Kiss, een mooie bruine kleur. Ik zit nog een beetje te twijfelen of ik deze neem of een MAC Tinted Lipconditioner. Deze is sowieso een stuk goedkoper, heeft iemand misschien ervaring met een Pout Polish of een MAC Tinted Lipconditioner en kan mij vertellen welke fijner en beter is?
5.NYX – Powder Blush, 6,99
Deze heb ik al in de kleur Angel, maar ik wil graag de kleur Peach toevoegen aan mijn stash. Ze zijn super fijn en geven een mooi kleurtje aan je wangen
6.F88 Pallet, 18.95
Hij lijkt volgens mij een beetje op het 88 Warm Palette, maar zitten er in het F88 Pallet hele mooie marble kleuren in het midden van het pallet.

Bij elkaar kom ik uit 55,83, als ik een geldboom in de tuin had, had ik allang al deze producten in huis. Maar helaas heb ik geen geldboom ;)

Wat staat er op jullie wishlist van de Boozyshop?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten