donderdag 14 juli 2011

The Body Shop Cucumber reinigingsmelk en tonic

Je gezicht reinigen is een must. ’s Ochtends en ’s avonds sta ik (meestal) netjes voor de spiegel mijn gezicht te reinigen. Het is voor een product best lastig om in mijn vaste routine te komen. Meestal maak ik producten wel op, maar ik koop zelden een product voor de tweede keer. De Cucumber producten van The Body Shop heb ik wel voor de tweede keer gekocht, want ik vind het erg fijne producten. Tijd voor een review dus! Benieuwd naar waarom ik dit zulke fijne producten vind? Lees snel verder…



De tonic en de reinigingsmelk zitten allebei in een stevige fles van plastic. Een leuk feitje: de fles is gemaakt van 100% gerecycled plastic! Beide producten komen uit de Eighties Beauty Classic lijn van The Body Shop. Dit zijn producten die oorspronkelijk uitkwamen in de jaren 80. Deze producten hebben ze verbeterd en opnieuw gelanceerd. De geur van de producten is hetzelfde. Ik ruik niet specifiek komkommer, maar ze ruiken wel lekker fris.





The Body Shop zegt dat de reinigingsmelk je huid reinigt zonder deze uit te drogen, en dat je huid na afloop schoon, fris, zacht en glad aanvoelt. Hier heeft The Body Shop zeker niet over gelogen, want de reinigingsmelk komt al deze punten na!

De reinigingsmelk droogt mijn huid absoluut niet uit, het laat juist een verzorgend laagje achter. De reinigingsmelk is best een beetje vettig, dus ik denk dat mensen met een vette huid deze reinigingsmelk beter kunnen laten staan. Door het verzorgende laagje wordt mijn huid super zacht en glad. Ondanks het vettige laagje, voelt mijn huid na gebruik toch fris en schoon aan.



The Body Shop zegt dat de tonic je huid verfrist en de laatste restjes vuil verwijdert, zonder de huid uit te drogen. Ook bij dit product komt The Body Shop alle beloftes na! De tonic verfrist de huid zonder een trekkerig gevoel achter te laten en na gebruik van dit product is mijn huid squeaky clean. Bovendien zijn er geen restjes reinigingsmelk meer te vinden op mijn gezicht.

Volgens mij heb ik het hierboven wel laten merken, maar ik vind dit echt topproducten! Ik ben nu bij allebei de producten aan de tweede fles begonnen en ik denk dat als deze op zijn, ik ze nog wel een keer ga kopen.

De Cucumber reinigingsmelk en de Cucumber tonic zijn te koop bij The Body shop voor €5,- per stuk (250ml).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten