vrijdag 15 juli 2011

Nieuwe Camera!

Ik heb een nieuwe camera, namelijk de Sony Cybershot dsc-w570. Yay! Hier voor gebruikte ik altijd de camera van mijn vader en daardoor was ik afhankelijk van mijn vader. Aangezien ik begin augustus jarig ben, heb ik voor mijn verjaardag een camera gevraagd. Ook al ben ik pas over een aantal weekjes jarig, ik heb hem nu al in mijn bezit, zodat ik mooie kiekjes kan maken op vakantie en natuurlijk voor OBP.

Deze camera kan zelfs panorama foto’s maken en heeft 16.1 megapixels! Wat, 16.1 megapixels?! Ja, ik wist niet eens dat camera’s zo hoog gingen. Voor de rest is dit een simpele en compacte camera. Ik ben er echt super blij mee en ik hoop hiermee ook betere foto’s te kunnen maken voor Our Beautypassion.



Ik ben nog een beetje aan het uitvogelen hoe hij werkt en ben nog even alles aan het uittesten. Wanneer ik terug ben van vakantie kan je foto’s verwachten van mijn nieuwe camera.

Welke camera hebben jullie?
?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten