zaterdag 16 juli 2011

Catrice Gelliner 'Black Jack with Jack Black'

Ik heb al eerder een gelliner gehad, maar deze was binnen no-time uitgedroogd. Ik had mijn vertrouwen in gelliners verloren, tot ik hoorde dat Catrice in haar nieuwe collectie redelijk vloeibare gelliners zou krijgen, die helemaal niet snel uit zouden drogen. Ik nam, na lang twijfelen, toch de moeite om naar het Kruidvat te fietsen en daar kocht ik deze gelliner. Benieuwd of hij nou echt de moeite waard was? Lees snel verder...




Ik vind dat de verpakking een luxe uitstraling heeft. Je ziet niet dat deze maar €2,99 gekost heeft. Het potje is gemaakt van mooi, stevig glas. De dop is gemaakt van zwart plastic met daarop zilveren details. Ik vind dat Catrice prachtige verpakkingen heeft zonder dat je te veel geld betaalt.

De eerste keer dat ik hem gebruikte schrok ik wel een beetje. Wat is deze gelliner vloeibaar! Ik moest oppassen, anders zou ik zo de bodem al kunnen aanraken, haha. Vergeleken met de vorige gelliner die ik had (uit een limited edition van Essence) is deze erg vloeibaar. Het kost geen moeite om genoeg product uit het potje te krijgen. Als een gelliner erg vloeibaar is, kan het moeilijk zijn hem netjes aan te brengen. Bij deze is dat niet het geval! Hij brengt juist erg soepel aan.

Doordat hij erg vloeibaar is, droogt hij denk ik minder snel uit. Wat een groot voordeel is! Het is natuurlijk niet leuk om na één maand een uitgedroogde gelliner te hebben. Ik heb hem nu ongeveer een maand en hij is nog niet uitgedroogd. Ik denk dat hij het nog wel een tijdje kan uithouden.



Ik heb voor een simpel kleurtje gekozen, basic zwart. Altijd handig om te hebben in je stash! Het is een mooie diepzwarte kleur. Zoals je op de swatch kunt zien, is de pigmentatie ook erg goed.

Hij is ook nog eens waterproof! Wanneer je hem laat opdrogen, krijg je hem bijna niet meer van je huid af. Ik heb keihard lopen boenen, maar het lukt amper om de swatches van mijn hand te krijgen. Het kost zelfs moeite om het met make-up remover van mijn oog weg te halen! Vooral omdat je rondom je ogen erg voorzichtig moet zijn met het weghalen van make-up.

Ja, deze gelliner is de moeite zeker waard! Dit is voor mij een must have voor in je stash. Het is gewoon een hele fijne gelliner! Ik vind het een groot voordeel dat hij erg vloeibaar is en daardoor waarschijnlijk minder snel uitdroogd. Mijn vorige gelliner was al binnen een maand uitgedroogd, maar dat is gelukkig bij deze nog niet het geval.

Deze gelliner is ook verkrijgbaar in het bruin. Niet heel veel keus in kleuren dus, maar ze hebben wel de twee meest basic kleurtjes. Ik wil hem graag ook in het bruin, misschien schaf ik deze binnenkort ook aan!

Catrice Gelliner is verkrijgbaar voor €2,99 bij (o.a.) het Kruidvat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten