zondag 17 juli 2011

OOTD Purple stripes

Het is weer tijd voor een Outfit of the Day! Ik droeg deze outfit toen het lekker weer was, maar nog niet warm genoeg voor een korte broek. De outfit bevat vooral lichte kleuren, waardoor de outfit toch best koel is. Benieuwd naar de outfit? Lees snel verder…


sorry voor de blurry foto links en op de foto rechts werden we een beetje.... hyperactief.

Ik heb een truitje aan van MEXX datg ik nog niet zo lang geleden kocht in de sale. Begin winter zag ik dit truitje hangen en hij was €49,95. Ik vond dat net iets te veel geld voor een redelijk basic truitje. Nu ik hem in de sale zag hangen voor €19,95 nam ik hem mee. Ik vind hem super leuk en dit truitje gilt echt Carmen! Verder draag ik een lichte broek van de H&M en grijze, lage allstars. Het is een lekkere comfy outfit die precies goed is voor dagen waarop je net geen korte broek met een zomers shirtje aan kunt.

Wat vinden jullie van deze outfit? En wat dragen jullie op van die ‘net niet’ dagen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten