maandag 18 juli 2011

Essence Caring Lipbalm Hoping

Essence heeft haar collectie pas flink vernieuwd en één van de nieuwe producten in het assortiment was de Caring Lipbalm. Deze komt in 4 soorten: Hoping, Loving, Dreaming en Laughing. Alle soorten hebben een eigen kleur potje en een andere geur. Ik heb van Daniella Hoping gekregen en aangezien het een erg schattig product is, wil ik jullie graag iets meer over dit product vertellen. Benieuwd naar mijn mening over dit product? Lees snel verder…





Het lichtroze potje, de roze kleur die je ziet als je het potje opent en de zoete geur die de lippenbalsem heeft, geven deze lipbalm voor mij een hoog cute gehalte. Naast dat de lippenbalsem erg schattig is, verzorgd het mijn lippen ook goed. Op de lippen geeft de lipbalm niet echt kleur af. Hij maakt mijn lippen alleen een beetje lichter van kleur.

De lippenbalsem plakt niet, voelt prettig aan en ruikt heerlijk zoet en fruitig. De geur blijft niet lang hangen en hij smaakt haast naar niets. Wat een nadeel kan zijn voor mensen, is dat de lippenbalsem in een potje zit. Ik heb hier zelf niet echt problemen mee dus ik kan het niet echt als een nadeel zien.

Kortom, dit is een schattige lippenbalsem die ook nog eens goed verzorgd. Je koopt deze lieve lippenbalsem voor €1,99 bij het Kruidvat. Ik zou zeggen, neem eens een kijkje bij deze leuke lippenbalsems als je bij het Kruidvat bent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten