dinsdag 19 juli 2011

Mijn Avondroutine

Pas geleden plaatste ik een artikel over mijn ochtendroutine en het leek me leuk om ook mijn avondroutine te laten zien. Mijn avondroutine is, net zoals mijn ochtendroutine, erg basic. Je ziet geen rare of speciale dingen voorbij komen. Enjoy mijn avondroutine!


Alle producten bij elkaar



De eerste stap is altijd mijn ogen reinigen. Het kost vaak wel even wat moeite, omdat ik altijd waterproof mascara gebruik. Ik doe altijd een beetje Kruidvat oog en lip make-up remover op een watje en daarmee haal ik mijn mascara weg. Het is op zich wel een fijne remover, maar het kost wel even wat moeite om de make-up weg te krijgen, vooral met waterproof mascara.



Daarna ga ik verder met de reinigingsmelk en tonic. Deze zijn anders dan mijn ochtendroutine, dat komt omdat ik deze foto een paar dagen later heb geschoten en toen waren de mijn Nivea reinigingsmelk en tonic op. Ik reinig mijn huid altijd twee keer per dag, maar ‘s avonds vind ik het extra belangrijk. Je hebt namelijk heel de dag buiten (of binnen) gelopen en al het vuil waar je huid dan mee in aanraking komt, hoopt zich daar fijn op... Niet zo fris!



Ten slotte gebruik ik een nachtcrème. Officieel is dit een dagcrème maar hij is vrij dikkig van structuur en is enorm voedend, daarom vind ik het iets prettiger om hem voor in de nacht te gebruiken. Deze crème is overigens multifunctioneel. Het is namelijk tegelijkertijd een crème voor het lichaam en de handen. Erg fijn voor je budget dus, zo'n 3 in 1 product!

Mijn routines zijn niet zo heel speciaal, maar het leek me wel leuk om het te laten zien. Ik heb niet echt een probleemhuid (normaal tot droog, voor sommige dingen gevoelig en amper puistjes), waardoor ik geen overbodige producten hoef te gebruiken.

Hopelijk vonden jullie het leuk om mijn avondroutine te zien!

Welke producten gebruiken jullie 's avonds?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten