woensdag 20 juli 2011

Just a Question: Beschermen tegen de zon


Het is weer woensdag en dat betekent dat het tijd is voor een Just a Question. Dit keer luidt de vraag:

Beschermen jullie jezelf goed genoeg tegen de zon?

Het is nu zomer en dat betekent lekker zomers weer! Ik weet niet hoe het weer nu in Nederland is, want ik ben op dit moment op vakantie, maar ik hoop voor jullie dat het daar lekker weer is! Wanneer het lekker weer is, is het noodzakelijk om jezelf te beschermen tegen de zon, alleen beschermt niet iedereen zijn lippen en haren. Ik was erg benieuwd wat jullie allemaal beschermen tegen de zon.

Ik smeer zelf mijn lichaam altijd in met SPF 30 en gebruik een dagcrème met SPF 15, zodat mijn gezicht ook goed beschermd is. Ik ben van mezelf een beetje getint, dus ik hoef geen SPF 50 te gebruiken. Voor de rest smeer ik mijn lippen niet altijd in met SPF. Het gebeurt wel eens toevallig. Ik doe namelijk niet specifiek lippenbalsem op met SPF maar er zit wel SPF in een aantal van mijn favoriete lippenbalsems.

Mijn haar bescherm ik eigenlijk ook niet. Ik zou het wel willen, maar ik heb hier helaas nog geen fijn product voor gevonden. Iemand fijne suggesties voor producten die je haren beschermen tegen de zon, die niet te veel geld kosten?

Dit is eigenlijk alles wat ik doe om mezelf te beschermen tegen de zon. Ik bescherm mijn huid haast altijd, mijn lippen soms en mijn haren niet.

Laat in de comments een reactie achter met het antwoord op de vraag:

Beschermen jullie jezelf goed genoeg tegen de zon?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten