donderdag 21 juli 2011

LUSH Pop in the Bath Bubble Bar

Een bad nemen is echt een relaxmoment voor mij. Even nergens aan denken en langzaam de bubbeltjes om je heen horen kapot horen gaan. Ik koop niet vaak bruisballen, omdat die niet schuimen en ik houd juist zo van schuim! Toen ik naar Lush ging, zag ik de Bubble Bar’s liggen. Dit zijn een soort bruisballen die zorgen voor erg veel schuim. Ik snuffelde aan een paar Bubble Bar’s en nam uiteindelijk Pop in the Bath mee. Benieuwd naar mijn mening over dit schuimende bloemetje? Lees snel verder…



Laat ik eerst eens iets vertellen over het gebruik van de Bubble Bar. Dit is hoe je te werk gaat: je breekt een stukje van de Bubble Bar af en verkruimelt het onder stromend water. That’s it! Nu zul je de bubbels zien ontstaan. Verkruimel het niet al in het bad en laat dan pas het water erop stromen want dan zal het minder gaan schuimen.

De Bubble Bar die ik heb is Pop in the Bath. Dit is een Bubble Bar in de vorm van een bloemetje en de geur bevat bergamot, citroen en mandarijn. Deze geuren samen zorgen voor een vrolijke en opwekkende geur. Je kunt kiezen uit verschillende kleuren bloemetjes, maar ze ruiken allemaal hetzelfde. Ik heb gekozen voor een blauw met witte Bubble Bar.




Lush beloofd dat Pop in the Bath zorgt voor een hele berg schuim en dat je huid heerlijk zacht wordt nadat je dit product hebt gebruikt. Maar doet deze Bubble Bar dat ook? Daar kan ik kort over zijn: JA!

Zodra je begint met het verkruimelen van de Bubble Bar, ontstaat er een vloedgolf aan fijn schuim in je bad. De bubbels blijven erg lang aanwezig. Tijdens het badderen word je omringd door een frisse, bloemige en opwekkende geur. Als je uit het bad stapt, voel je dat er een soort olielaagje op je huid ligt. Dit trekt na het afdrogen snel in en na afloop blijft er een lekker zacht huidje achter.

Ik ben fan, Lush heeft mijn hart gestolen! Binnenkort ga ik zeker nog een aantal Bubble Bars aanschaffen.

Deze Bubble Bar is te koop bij Lush voor €5,15. Voor dit bedrag krijg je een Bubble Bar van 100 gram die je ongeveer vijf keer kunt gebruiken.


Wat is jullie lievelingsproduct van Lush en zou iedereen moeten hebben? Of als je nog niets van Lush hebt, welk product zou je graag willen hebben?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten