vrijdag 22 juli 2011

Shoplog The Body Shop

Oh boy, how I love The Body Shop! De helft van mijn verzorgingsspullen bestaat uit spulletjes van TBS en telkens als ik bij TBS naar binnen loop, koop ik wel iets. Ze hebben zo veel leuke dingen! Toen ik er pas heen ging, kon ik de verleiding weer niet weerstaan. Ik kocht een aantal leuke spulletjes die ik graag aan jullie wil laten zien. Benieuwd naar de spulletjes die ik heb gekocht? Lees snel verder…



Dit is alles bij elkaar. Zoals je ziet is het niet super veel, maar toch vond ik het leuk om even te laten zien wat ik heb gekocht.



Ik kocht voor de tweede keer de Cucumber reinigingsmelk en tonic. Mijn moeder en ik gebruiken deze producten allebei en we vinden ze erg fijn. Een fijne verzorgende reinigingsmelk en een verfrissende tonic. Ik heb hier pas ook een review over geschreven. Dit zijn zeker aanraders!

Ik kocht ook het Vitamine-E serum voor het gezicht. Na erg veel positieve reviews te hebben gelezen, wilde ik dit product maar al te graag testen, dus kocht ik hem.

Cucumber reinigingsmelk: €5,-
Cucumber tonic: €5,-
Vitamine-E serum: €15,-




Omdat The Body Shop 35 jaar bestond, was er 35% korting op een aantal producten. Zo ook op alle producten uit de White Musk lijn. Ik had nog niets uit deze lijn, maar ik vind de geur wel erg lekker. Daarom nam ik de douchegel mee.

White Musk douchegel: €10,- (-35% = €6,50)



Ook kreeg ik, omdat The Body Shop 35 jaar bestond, een cadeautje mee naar huis en een goodiebag met testers. Ik kreeg een pakketje met de Dewberry bodylotion en de Green Apple showergel. Beide producten komen uit de originals lijn. Ik vind alle producten uit deze lijn erg fijn en deze twee zijn daar geen uitzondering op! De Cucumber reinigingsmelk en tonic komen ook uit deze lijn.

Ik ben erg blij met mijn geshopte spulletjes en ik ben ze nu allemaal fijn aan het testen. Van de meeste producten schrijf ik nog wel een review.

Welk product van The Body Shop vind jij een echte aanrader en moet ik de volgende keer dat ik er ben zeker kopen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten