zaterdag 23 juli 2011

Kruidvat Nagelcrème

Na het verwijderen van mijn nagellak, zijn mijn nagels vaak heel droog door de nagellakremover. Daarom is een nagelcrème een must have voor mij. Ik vind het zelf ook altijd heel belangrijk om mooie, verzorgde nagels te hebben. Dit keer heb ik een review voor jullie over de nagelcrème van het Kruidvat, lekker budget! Lees snel verder...



De verpakking is gemaakt van stevig en dik glas, waardoor de verpakking gelijk wat luxer aanvoelt. Ik vind het etiket er een beetje old-skool uitzien. Op zich vind ik dat wel leuk, maar ik vind het niet heel bijzonder.

De geur is het eerste wat je opvalt wanneer je dit product gebruikt. Het ruikt naar een soort van kruiden. Het ruikt wel vrij sterk, maar ik vind het op zich niet vies ruiken. Ik stoor me er niet aan.



De substantie is eigenlijk bijna hetzelfde als vaseline, alleen dan net iets vloeibaarder. Carmen heeft deze nagelcrème ook, maar dan met een andere substantie. Die van haar is namelijk echt een crème, dezelfde substantie als bijvoorbeeld een dagcrème. Ik vond dit best raar en heb bij andere mensen, die deze nagelcrème ook hebben, gevraagd of zij een jelly of een crème substantie hadden. De een had dezelfde als ik terwijl de ander juist dezelfde had als Carmen. Ze werken wel hetzelfde.

Wanneer ik deze crème op doe, worden mijn nagelriemen heel zacht. De wondjes en ‘oneffenheden’ lijken ook verdwenen. Wanneer ik deze gebruik nadat ik nagellakremover heb gebruikt, worden mijn droge en trekkerige nagels weer glanzend en soepel.

Deze nagelcrème is zeker een aanrader, zeker als je een niet al te hoog budget hebt. Ik ben benieuwd of ik hem ooit op krijg, er zit echt superveel in en je hebt elke keer maar een heel klein beetje nodig.

Deze Kruidvat Nagelcrème is verkrijgbaar bij het Kruidvat (duh) voor €1,-. Een echte budgettopper dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten