dinsdag 9 augustus 2011

EOTD: Purple Evening

Als het lekker weer is, draag ik niet veel make-up. Helaas is het in Nederland nog niet echt lekker weer geweest, maar dat was het op mijn vakantie in Italië gelukkig wel! Ik droeg daar overdag niet veel make-up maar als we ’s avonds uit eten gingen, maakte ik graag een mooie ooglook. Eén van deze ooglooks wil ik in dit artikel laten zien. Benieuwd? Lees dan snel verder…




Het is een look met paarse en grijze tinten. Ik vond deze kleuren erg mooi bij mijn oogkleur passen. Ik weet helaas niet meer precies welke producten ik heb gebruikt omdat ik deze look al een tijdje geleden maakte, maar ik weet wel dat de meeste oogschaduws uit het 88 shimmer palette komen. Deze foto’s zijn gemaakt na het eten toen we weer terug waren in de hotelkamer. Gedurende de avond kreeg ik een traanoog en daarom is de binnenste ooghoek helaas niet meer helemaal mooi. –sadface-

Wat vinden jullie van deze look? Welke kleur oogschaduw vinden jullie mooi bij jou oogkleur passen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten