woensdag 10 augustus 2011

JAQ: Hoeveel geven jullie uit aan make-up?

Zoals sommige van jullie weten, is het op een woensdag weer tijd voor een ‘Just a Question’. Hier stellen wij wekelijks een vraag wat vaak te maken heeft met beauty. Deze keer luidt de vraag:

Hoeveel geven jullie maandelijks uit aan make-up?


Vaak verschilt dit per maand, ik heb bijvoorbeeld op vakantie veel meer uitgegeven dan normaal. Daarom heb ik geprobeerd een beetje op het gemiddelde te komen en dat komt uit op ongeveer 15 à 20 euro. Soms is het minder en soms ook meer, ik vind het op zich wel een redelijk bedrag. Het komt denk ik vooral omdat ik geen MAC koop en vooral veel van mijn geld aan vooral budgetmerken uitgeef. Nog steeds ben ik niet tevreden, ik geef sommige maanden echt te veel uit aan make-up en ben van plan om weer een no-buy te beginnen. Vorig jaar heb ik dit ook gedaan en het ging verrassend goed! Wanneer ik weer een no-buy ga houden, zijn jullie de eerste die het horen ;)

Nu is het jullie beurt om deze vraag te beantwoorden:

Hoeveel geven jullie maandelijks uit aan make-up? (exclusief verzorging)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten