woensdag 31 augustus 2011

Just a Question: werk jij je make-up bij?

Het is weer woensdag en dat betekent dat het tijd is voor een Just a Question. In een JAQ artikel stellen wij jullie een vraag en wij zouden het leuk vinden als je antwoord geeft op deze vraag! Wij geven zelf uiteraard ook antwoord op de vraag. Dit keer luidt de vraag:

Werken jullie gedurende de dag je make-up bij of maakt het je niet uit als je make-up er ’s middags minder mooi uit ziet dan ’s ochtends?

Ik maak ’s ochtends mijn huid egaal met een beetje foundation, ik doe wat blush op en ik breng een laagje mascara aan. Na een lange dag school zit mijn make-up écht niet meer zoals ’s ochtends. Meestal zit het rond twee uur al niet meer zoals ’s ochtends. Ik ken mensen die in de pauze op school een nieuw laagje mascara aanbrengen, hun gezicht een beetje bij poederen, hun lipstick bijwerken... Ik doe dit zelf niet. Ik laat mijn make-up op school zoals het is want ik weet dat ik niet de enige ben die er aan het einde van de dag minder charmant uitziet dan ’s ochtends!

Vertel ons bij de reacties of jij je make-up bijwerkt gedurende de dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten