dinsdag 30 augustus 2011

E.L.F Oogschaduwkwast



Gisteren zagen jullie in mijn shoplog een paar producten van E.L.F, vandaag is de oogschaduwkwast aan de beurt. E.L.F is een budgetvriendelijk merk, meeste producten kosten €1! Ja, jullie lezen het goed, het is vaak daarom ook moeilijk om producten van E.L.F te weerstaan. Ik dacht eerst dat het alleen op internet verkrijgbaar was, maar in Amerika staat er soms een klein schap met verschillende producten van E.L.F. En ik heb een paar dingen mee naar huis genomen, onder andere deze oogschaduw kwast…



Ik ben vrij kieskeurig met oogschaduwkwasten, ze moeten stevig zijn, veel oogschaduw pakken, niet de oogschaduw laten vallen, niet vervormen na het wassen etc. Maar vaak voldoen de meeste niet aan deze eisen. Hopelijk doet deze kwast het wel!

De looks zijn erg clean, wit met zilveren details. Je ziet niet dat deze oogschaduwkwast bijna niks heeft gekost. Oké hij heeft niet de looks van een GOSH kwast, maar ik verwacht ook niet te veel luxe van een oogschaduwkwast van €1.

De looks zijn geslaagd, maar wat het meest uitmaakt is natuurlijk de kwaliteit! En over de kwaliteit ben ik zeer tevreden. De haren zijn erg stevig en prikken niet. Aan het begin had ik wel last van haren die er uit vielen, maar nadat ik ze gewassen had, was dit probleem verdwenen. Hij vervormd ook niet na het wassen, wat ik wel vaker heb meegemaakt met oude oogschaduwkwasten en dat is natuurlijk zonde.



Wat ik ook een belangrijk punt vind, is of hij genoeg oogschaduw pakt. Bij mijn vorige oogschaduwkwast was dit namelijk niet het geval. Ik ging met mijn kwast in de oogschaduw en daarna over mijn oogleden, vaak kwam er dan geen kleur op mijn ooglid. Dit heeft niks te maken met pigmentatie, want ik had dit probleem ook bij mijn 88 palette en die heeft een top pigmentatie. Gelukkig heeft deze oogschaduwkwast hier helemaal geen last van, hij pakt genoeg oogschaduw en geeft ook genoeg af.Daarom maakt dit een favoriet van oogschaduwkwasten, ik pak nu ook vaker mijn E.L.F kwahttp://www.blogger.com/img/blank.gifst om mooie ooglooks te maken!

Ik ben super blij met dit product, hij overtreft mijn Hema en zelfs mijn Zoeva oogschaduwkwast. Als je ooit nog van plan bent om bij eyeslipsface.nl te bestellen en op zoek bent naar een goede oogschaduwkwast, kan ik je zeker deze aanraden en dat maar voor €1!

E.L.F is verkrijgbaar op eyeslipsface.nl




Geen opmerkingen:

Een reactie posten