maandag 29 augustus 2011

Amerika Shoplog



Oh boy, wat houd ik van Amerika! Dit was mijn tweede keer in Amerika en ik kan er geen genoeg krijgen. Zoals sommige van jullie misschien weten, is Amerika het Walhalla van de beautyaddicts. Merken als Wet ’n Wild, Milani, Revlon etc. staan te pronken in de schappen. Ik ben al ongeveer vier weken terug, maar jullie hebben nog een shoplog van mij te goed. Dus bij deze, mijn aankopen van mijn vakantie in Amerika.



Al mijn E.L.F aankopen, ze hebben daar schappen met producten van E.L.F. in de winkels! Aangezien het niet zo’n duur merk is (eigenlijk is het super goedkoop), móest ik wel een paar dingen meenemen.

- E.L.F Eyeshadow Brush
- E.L.F Shimmering Facial Whip ‘Spotlight’
- E.L.F Luscious Liquid Lipstick ‘Baby Lips’
- E.L.F Glossy Gloss ‘Dragon Fruit’



Wet ‘n Wild is een redelijk goedkoop merk. Het is een beetje vergelijkbaar met Catrice, misschien zelfs iets goedkoper!

- Wet ‘n Wild oogschaduwpaletje ‘Vanity’
- Wet ‘n Wild oogschaduwpaletje ‘Knock on Wood’



De beruchte Lady Speed Sticks kon ik niet laten liggen, vorig jaar had ik er ook een gekocht maar die was helaas gemolten. En nog wat random nagellakjes. Vorig jaar had ik heel veel nagellakjes gekocht, maar dit jaar heb ik er maar twee gekocht.

- Lady Speed Stick in ‘Powder Fresh’ en ‘Wild Freesia’
- Forever21 Nagellakje ‘Nude’
- Milani Nagellakje ‘Cherry Pie’



Primers zijn in Nederland moeilijk te vinden, vooral voor een redelijke prijs. In Amerika lagen ze bijna voor het oprapen haha. Ik nam er twee mee om uit te testen. Helemaal rechts zie je een foundation van Wet ‘n Wild. Ik ben een beetje bij gekleurd in zomer en mijn andere foundations waren te licht geworden dus nam ik deze mee.

- Black Radiance Primer
- Rimmel Londen Fix & Perfect Primer
- Wet ‘n Wild Intuitive Blend Foundation



We zijn bij mijn laatste aankopen gekomen! Ik heb zelf moeite om een knot in mijn haar te draaien en goed vast te zetten omdat ik heel erg dik haar heb. Daarvoor heb ik deze rare spiraal dingen gekocht die je in je haar kunt draaien om makkelijk een knot te maken. En wat je op de voorgrond ziet is een adorable cupcake die je over je sleutel schuift als hoesje om je sleutel :)

Er staan helaas geen prijzen bij omdat ik geen bonnetjes meer heb van mijn aankopen. Ik heb ook nog heel veel kleding gekocht, maar ik wil deze aan jullie laten zien door middel van OOTD's! Hopelijk vonden jullie mijn shoplog leuk!

Van welk product zouden jullie graag als eerste een review willen zien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten