donderdag 25 augustus 2011

OOTD: Flowers and shorts

Deze zomer heeft het zonnetje zich niet erg vaak laten zien in ons kikkerlandje maar áls het een dag lekker weer was, trok ik gelijk een short met een leuk topje uit mijn kast. De outfit die ik in dit artikel laat zien, droeg ik op een heerlijke, warme dag mét zon. Benieuwd? Lees dan snel verder…





Ik draag een kort spijkerbroekje van de H&M. Dit is echt mijn favoriete short! Hij zit heerlijk, heeft een mooie kleur en ik vind de lengte precies goed. Op dit leuke broekje draag ik een topje van het merk Cars Jeans, dat ik kocht bij een klein winkeltje in Gouda: La Mer. Ik draag schoenen die ik heb gekocht in Florence. Ze zijn van het merk Gold & Gold. Verder draag ik een aantal elastiekjes om mijn pols omdat ik mijn haar graag opsteek als het warm weer is.

Wat vinden jullie van deze outfit? Hopen jullie ook zo dat er nog een paar warme dagen zonder regen aan komen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten