maandag 6 september 2010

Essence duo oogschaduw

Alweer een essence product, haha. Ik liep zoals gewoonlijk langs de essence schappen en zag deze duo oogschaduw in de schappen liggen. Je ziet mij nooit echt grijpen naar felle kleurtjes, ik ga meestal voor naturel. Ik wist dat ik geen optimaal pigment kon verwachten, maar ik nam hem toch mee.

Het doosje ziet er misschien een beetje cheap uit, maar voor mij maakt dat allemaal niet zo heel veel uit. Wel zijn er leuke tekeningen op het doosje getekend, wat het allemaal extra fleurig maakt. Op de achterkant staat ook hoe je de oogschaduw het beste kunt aanbregen, helaas kan ik die niet meer lezen door die *** stickers die ze altijd op al die doosjes plakken.
Zoals je op de foto ziet is het pigment niet optimaal. Op de foto ziet het er nog redelijk uit, maar je moet wel iets van vier keer met je vinger erover heengaan om dit resultaat te krijgen. Op je ogen kan je er ook niet zo heel veel van zien. Het is prima te doen om het naar school te dragen, want je ziet er toch niet heel veel van. Ik heb echt geen flauw idee hoe lang het blijft zitten, want ik draag nooit oogschaduw naar school. Behalve bij looks, maar dan haal ik het er gelijk weer af. De licht kleur werkt ook prima als highlighter onder je wenkbrauw.
Ik ben zeker redelijk tevreden over deze oogschaduw, alleen had het pigment iets beter kunnen zijn. Als je meer van oogschaduw houdt die je dagelijks kunt gebruiken, is deze prima voor jou!


Er zijn meerde kleuren, zoals grijs met roze etc. Ik weet alleen de naam niet van deze duo oogschaduw. Maar je kan hem niet door de war halen met andere kleuren, want dit is de enige donker bruin, beige- achtige duo oogschaduw in het assortiment.
De prijs is 2,29 volgens mij, maar ik weet niet 100% zeker.
Essence is te koop bij Kruidvat