dinsdag 14 september 2010

Montagne Jeunesse 'White Chocolate'

Ik heb dit maskertje al heel lang, maar deed er eigenlijk niks mee. Het werd eens tijd om hem te gebruiken. Nog nooit had ik van een witte chocolade masker gehoord en toevallig houd ik heel veel van witte chocolade hahaha.



Toen ik dit maskertje verdeelde over mijn gezicht, voelde het heel waterig en dun. Meestal zijn maskertje dik en werken daardoor beter. Maar ik gaf dit masker een tweede kans. Ik liet het 15 minuutjes op mijn gezicht zitten, totdat het uitgehard was. Met een washandje haalde ik het eraf. Mijn gezicht voelde superzacht aan en mijn poriën leken gekrompen. Dit kon ik gewoon niet geloven. Het leek wel een wondermiddel. Jullie denken waarschijnlijk; Dit maskertje wil ik ook. Doe het niet! De volgende dag toen ik wakker werd, was mijn gladde huidje en kleine poriën weg. Ik was er juist net zo blij mee.
Waarover ik het nog niet heb gehad is de geur. Zelf vind ik het altijd fijn als een maskertje lekker ruikt, het liefst een beetje fruitig. Ik ga ook meestal voor fruitige maksertjes, soms ook natuurlijk chocolade maskertjes! Maar ik begin af te dwalen, want het gaat om dit maskertje. Ik kan alvast een ding zeggen, het stinkt! Ik herken een klein beetje chocolade geur, eigenlijk eerder chemische chocolade. Maar echt naar chocolade ruiken doet het niet. Echt een hele aparte geur. Je houdt er van of je houdt er niet van. Nou ik houd hier dus echt niet van. Ik had er iets heel anders bij verwacht. Toen het maskertje eraf was, rook ik de hele tijd een vieze chocolade walm rond mijn gezicht. Wat misschien ook een nadeel is: het zakje. Serieus denken ze dat mijn gezicht zo groot als een skippybal is? Ik kan hier misschien meer dan 2x mee doen. Soms snap ik echt niet waarom ze zoveel in zo’n zakje doen? Misschien dat het wel handig is, als je met z’n tweeën doet. Dan kan je namelijk delen.
Ik raad jullie zeker dit masker niet aan. Hij heeft niet echt veel werking en die geur, bluh! Gelukkig was dit maskertje niet zo heel duur, dus zo erg vond ik het ook weer niet.


Montagne Jeunesse masker is verkrijgbaar bij de Kruidvat en volgensmij ook de Etos en de Trekpleister. Dit masker kost €1,75.
Er zijn heel vaak aanbiedingen op zulke soort maskertjes, dus misschien kan jij er een paar voor een koopje scoren!