maandag 13 september 2010

Na aanleiding van de shoplog die ik hiervoor heb geplaatst, plaats ik nu meteen een OOTD met de spullen die ik daar heb gekocht.

Het donkerblauwe vleermuisvestje heb ik gekocht bij de WE maar ik heb geen idee meer hoe duur die was. Je ziet op de foto’s niet goed dat het een vestje is met vleermuismouwtjes maar dat heeft hij dus wel. Het shirt met het eendje heb ik gekocht bij de H&M voor 9,95 euro. Onder het eendjesshirt draag ik een lang donkerblauw shirtje van de WE. Deze kostte 12,95 euro. Ik draag een donkerblauwe broek van de H&M die volgens mij rond de 30 euro was en dan draag ik nog de schoenen die ik afgelopen zaterdag bij de H&M heb gekocht. Dit zijn donkerblauwe gympjes met ijzeren drukknopjes als detail. Deze waren 12,95 euro.

Het armbandje dat ik draag heb ik gekregen van een vriendin en ik deed later nog mijn horloge om.