maandag 13 september 2010

Shoplog H&M

Afgelopen zaterdag ging ik met vrienden naar Eindhoven. Dat is best een eind rijden van hier, maar dat had ik er wel voor over om die vrienden weer eens te zien. Zij moeten uit Belgiƫ komen en ik uit Gouda dus dan lag Eindhoven toch het meest centraal.

Ik heb niet heel veel gekocht, want eigenlijk gingen we er niet heen om te shoppen. Toch heb ik wel wat leuke dingetjes gekocht en die ga ik jullie vandaag laten zien! Ik plaats ergens vandaag ook een OOTD (Outfit of the Day) zodat jullie kunnen zien hoe ik het combineer en hoe het eruit ziet als je het aan hebt.



Ik heb hele leuke donkerblauwe schoentjes gekocht met ijzeren knopjes als detail. Het zijn redelijk hoge gympjes, maar ze zijn wel lager dan mijn hoge allstars. Ze komen tot mijn enkel. Ze zitten echt heerlijk! Deze hebben mij 12,95 euro gekost en er waren nog een aantal kleuren verkrijgbaar, waaronder een mosgroene kleur.

Ook heb ik een super schattig t-shirt gekocht! Deze heeft die vriendin uit Belgiƫ ook gekocht. Het is een shirt met een eendje erop. Het is een best doorschijnend shirt, dus moet je er wel een ander shirtje onder dragen. Omdat het shirt wit is zouden veel mensen er ook een wit t-shirt onder dragen, maar ik vind het juist leuk om er een donkere kleur onder te dragen. Dit shirt van 9,95 euro.

Ik heb niet heel veel gekocht, maar ik ben wel erg blij met wat ik heb gekocht! Ik heb ook met hele vrolijke andere schoenen in mijn handen gestaan met bloemetjes erop, maar die heb ik uiteindelijk toch niet meegenomen. Er komt ergens vandaag dus nog een OOTD online met een outfit die ik met deze schoenen en dit shirt heb gemaakt.