zondag 12 september 2010

Nivea waterproof oogmake-up remover

Nivea vond ik altijd een prima merk. Ik had over geen enkel mening een negatieve mening. Teminste zo dacht ik over Nivea totdat ik deze oogmake-up remover kocht.



Ik kocht deze al een tijdje geleden, want ik zocht een goede oog make-up remover. Ik had altijd over Nivea een positieve mening, dus deze zou waarschijnlijk ook een goede inverstering zijn. Teminste dat dacht ik. Jullie hebben waarschijnlijk al door wat mijn mening is over dit product...
De substantie is prima, een soort lotion. Smeert goed uit en laat geen vettig laagje achter. De geur is ook gewoon neutraal Klinkt prima toch? Maar juist waarvoor dit is gemaakt, doet ie niet. Hij haalt mijn make-up amper weg. Vooral mijn mascara is een drama. Hoe vaak ik over mijn oog ga, ik krijg mijn mascara gewoon echt niet weg. Grotendeels gaat mijn mascara weg, maar er blijf nog steeds mascara achter op mijn wimpers. Gewoon super irritant. Hoe hard ik ook boen (wat trouwens best slecht is voor mijn oog), hoe veel ik ook gebruik en hoe hard ik aan mijn wimpers trek. Er blijft nog steeds mascara op mijn wimpers. Oogschaduw gaat opzich wel weg, nog steeds moet je wel hard boenen.
Voorderest heb ik niet veel meer te zeggen over deze make-up remover. Ik raad hem zeker niet aan. Het is gewoon crap spul. Het is niet zo dat ik over alle Nivea spullen zo denk hoor.

Hij is bijna leeg, wat ik best knap vind van mezelf. Ik probeer hem nu ook op te maken, eigenlijk heb ik meer de neiging om mijn diadermine oogmake-up remover te pakken. Maar ik houd me sterk!
Nivea waterproof oogmake-up remover kost rond de €4,-