woensdag 24 november 2010

Laarsjes lemmen

Jullie konden pas lezen dat ik mijn perfecte laarsjes gevonden had. Toen ik op zoek was naar mijn perfecte laarsjes, vond ik ook een paar andere enkellaarsjes dat ik erg mooi vond. Ik was toen samen met Daniella in de stad en we vonden ze allebei erg mooi. Uiteindelijk hebben we ze allebei niet gekocht, maar ik vind ze nog steeds erg mooi.



Ze zijn van het merk SPM en ik heb ze gezien bij de Kiki. Dit is een winkel die bij ons in de stad te vinden is. Deze enkellaarsjes hebben een sierrits aan de ene kant, en een rits die je echt gebruikt aan de andere kant. Wij hebben ze gezien in het zwart en in een taupe kleurtje. We vonden allebei het taupe kleurtje wel erg mooi.



Het zijn laarsjes van suède en ze liepen in de winkel heerlijk. Ze kosten €69,95. Dit vonden we wel een erg dure prijs voor laarsjes die je waarschijnlijk niet iedere dag zou dragen. Ik had niet het gevoel dat ik op hakken liep toen ik deze laarsjes aanhad en ze voelden stevig aan.

Ik heb besloten deze laarsjes niet te kopen. Ik vind het toch wel erg veel geld voor laarsjes die ik niet iedere dag zou dragen en bovendien heb ik pas erg mooie laarsjes gekocht. Maar dromen mag altijd, toch?