donderdag 18 november 2010

Nieuwe labello's: pure natural

Misschien hebben jullie ze al bij de drogist zien liggen, maar labello heeft 4 nieuwe varianten. Dit zijn de ‘pure natural labello’s’. Dit zijn labello’s met alleen natuurlijke ingrediënten die je lippen goed verzorgen.

Er zijn 4 varianten verkrijgbaar:

Melk & Honing: deze zorgt voor intensieve voeding en verzachting voor beschadigde lippen. Honing wordt in deze Labello gebruikt voor z’n antioxiderende en herstellende werking. Melkproteïnen bevatten mineralen , vitaminen en aminozuren die de lippen verzachten.

Olijf en Citroen: deze voedt en beschermt droge lippen dankzij de vochtinbrengende en ontstekingsremmende werking van olijfolie. De citroen in deze Labello werkt antibacterieel.

Kamille en Calendula: deze is ideaal voor de verzorging van gevoelige lippen. Kamille staat bekend om z’n ontstekingsremmende en kalmerende kwaliteiten. Calendula kalmeert de lippen dankzij zijn antimicrobiële en virusremmende effect.

Munt & Mineralen: deze revitaliseert de lippen. De mineralen beschikken over helende en revitaliserende eigenschappen om de lippen te regenereren. De muntextracten zorgen voor een fris en verrassend effect.

Ik heb zelf een aantal dagen geleden de Melk en Honing varriant gekocht, en ik ben er erg blij mee! Ik vind dat deze labello mijn lippen beter verzorgt dan de andere labello’s die ik heb. Ik zou graag nog meer van deze labello’s willen om uit te proberen en omdat ik er erg goede reviews over heb gelezen.

Hebben jullie deze labello’s al in de schappen zien liggen? Hebben jullie er al 1 van gekocht? Zo ja, wat vinden jullie van deze labello?


bron