vrijdag 19 november 2010

Vaseline Aloë Fresh body lotion

Iedereen kent het merk vaseline wel, ik denk dat bijna iedereen wel een pot vaseline thuis heeft. Maar Vaseline heeft meer dan dat, zoals verschillende body lotions. Deze sprak me meteen aan, ik heb eigenlijk niet echt veel van aloë en daar moest snel verandering in komen; Waarom dan niet met deze body lotion?





Het eerste wat me opviel is de groene frisse verpakking, wat ook pas bij de naam 'Aloë Fresh'. Toen ik hem voor het eerst opdeed, kwam me een frisse geur tegenmoet. Een mix tussen aloë en komkommer, hmmm heerlijk. Helaas is het wel een zomergeur en de zomer is net voorbij, persoonlijk houd ik meer van zwaardere geuren tijdens de winter. Wat me ook opviel is dat de lotion een groenachtige kleur heeft, wat er erg apart uitziet.
Deze lotion is nogal aan de dunne/waterige kant, gelukkig trekt hij hierdoor wel sneller in. Hij trekt best wel snel in, ik denk wel minder dan één minuut? Dat is wel een groot voordeel.
Wanneer ik me met deze lotion insmeer merk ik eigenlijk niet zo heel veel verschil. Mijn huid wordt wel iets zachter, maar zoveel verschil merk ik ook weer niet. Wel erg jammer, want ik heb graag een voedende body lotion.
Deze body lotion kan je ook als after sun gebruiken, wat erg handig voor in de zomer. Alleen tja, de zomer is pas weer over ongeveer een jaar...

Ik zou hem zelf niet nog een keer kopen, omdat ie niet echt iets toevoegd aan mijn huid. Misschien kan je 'm kopen in de zomer als after sun.
Je kan Vaseline Aloë Fresh voor 4,99, voor dit geld krijg je 200ml. Ik vind het zonde van m'n geld voor een body lotion voor een body lotion die een beetje mwauh is.