zaterdag 20 november 2010

GOSH quatro's

GOSH is een merk waar ik over het algemeen wel tevreden over ben. Hier en hier konden jullie onze mening al lezen over de Soft ’n Shine lipbalms van GOSH, en in dit artikel ga ik jullie vertellen wat ik van de quatro’s van GOSH vind. De meningen over de quatro’s van GOSH zijn verdeeld. De één is fan van de paletjes, de ander vind ze crap. Benieuwd naar mijn mening? Lees dan verder!



Laten we het eerst even hebben over de verpakking. Deze vind ik, net als de verpakkingen van andere producten van GOSH, erg mooi. De quatro’s zitten in een atte, zwarte verpakking zonder poespas. Ik moet er even bijzeggen dat ik het erg fijn vind dat de verpakking makkelijk te openen is. Soms heb ik met producten dat ik de verpakking niet goed openkrijg en dan gebruik ik om de één of andere reden het product een stuk minder. Bij deze quatro’s worden twee sponsapplicators geleverd (die niet op de foto staan) en die zijn op zich wel redelijk. In nood zou ik me er wel mee op kunnen maken.



Het pigment van de quatro’s… dit is iets waar veel mensen negatief over zijn. Ik weet dat dit per paletje verschilt en ik denk dat ik het dan goed heb getroffen met mijn paletjes! Ik weet de namen trouwens niet, omdat die door het plakband van het Kruidvat zijn verdwenen. Op de foto’s zijn de bovenste swatches zonder basis gemaakt, en de onderste swatches op een basis (NYX Jumbo eye pencil, Milk).



Zoals je ziet, is het pigment eigenlijk gewoon goed. Ik heb de swatches gemaakt met een sponsapplicator. De oogschaduw is niet korrelig. Wat ik wel een probleem vind, is dat de kleur snel vervaagd wanneer je gaat blenden. Ik breng deze oogschaduw dan ook deppend aan op een goede basis (zoals NYX milk) en blend heel voorzichtig.

Ik vind de kleuren van de paletjes ook erg mooi bij elkaar passen. Er zit niet in alle paletjes een mooi highlightkleur, maar voor de rest vind ik dit wel erg handige paletjes om een complete look mee te maken. Willen jullie nog een keer een look zien met één van deze paletjes?

Deze quatro’s zijn verkrijgbaar bij het Kruidvat voor €9,99. Ik vind dit best veel geld voor een paletje, maar wanneer je het goede paletje treft, vind ik het het geld zeker waard! Er zijn verschillende kleurencombinaties verkrijgbaar, waaronder één met bruintinten en één met blauwtinten.

Hebben jullie ervaring met deze paletjes? Wat vinden jullie van deze quatro’s?