woensdag 29 december 2010

EOTD: oud en nieuw look!

Toen ik mijn ‘stash’ aan het uitzoeken was (dit kan wel weg, dit geef ik aan mams, etc.) kwam ik een paletje tegen van GOSH. Ik heb dit palet al een tijdje maar heb er nooit wat mee gedaan omdat ik het pigment vond tegenvallen. Ik ben wat met de kleuren gaan spelen en heb uiteindelijk een, al zeg ik het zelf, mooie look gemaakt. Het pigment is eigenlijk best goed en wanneer je een basis gebruikt kunnen de kleuren echt knallen!



Ik weet de naam van het paletje helaas niet omdat de stickers van het kruidvat die onleesbaar hebben gemaakt.. Het is in ieder geval een paletje met paarse tinten en een beetje een rode kleur en een gelige highlightkleur. Ik heb alle kleuren uit dit palet gebruikt en ook nog een witte kleur van Wet ’n Wild in mijn binnenste ooghoek om die meer te laten opvallen en een matte kleur van Catrice uit de Nude Sensation lijn op mijn wenkbrauwbot. Verder gebruikte ik de Sexy Curves mascara van Rimmel London en een zwart oogpotloodje dat ook van GOSH is.

Ik vind dit een erg mooie look voor bijvoorbeeld oud en nieuw. Het is subtiel maar toch chique. Dit is zeker een look die ik vaker zou dragen en ik denk dat ik deze look sowieso met oud en nieuw ga dragen.




Wat vinden jullie van deze look? En weten jullie al wat voor make-up je gaat dragen met oud en nieuw?


bron afbeelding