dinsdag 28 december 2010

Friends? Verslaving?

Nu de vakantie is aangebroken kan iedereen gewoon doen waar ie zelf zin in heeft. In de vakantie kan je dingen doen, waarvoor je eigenlijk normaal geen tijd hebt. Zoals; leuke uitjes, logeren met vriendinnen, films kijken. En er is altijd een ding, wat ik sowieso doe in de vakantie en dat is namelijk Friends kijken. Ik ben er helemaal verslaafd aan, elke aflevering laat me weer lachen. Het is zo'n geweldige serie en het verveeld me nooit. Het is iets wat ik elke vakantie doe, gewoon als ik niks te doen heb, kijk ik even een aflevring. Ik ben nu bijna bij seizoen 6. In de zomer heb ik een box gekregen met alle tien seizoenen en ik heb me nog nooit verveeld in een vakantie. Waarschijnlijk kent iedereen Friends wel, de ene vindt het helemaal geweldig en de ander vindt het helemaal niks en snapt de humor niet. Ik moet eerlijk toegeven het is wel droge humor, maar dat vind ik juist weer grappig.



Voor diegene die Friends nog niet kennen:
Het gaat over een vriendengroep, Ross, Monica, Chandler, Joey, Phoebe en Rachel. Deze vrienden maken allemaal grappige dingen mee, wat vooral te maken heeft met het dagelijks leven.

Ik raad jullie zeker aan om een keer een aflevering te bekijken en misschien worden jullie wel net zo verslaafd als ik.

Hebben jullie ook een bepaalt ritueel dat jullie doen in de vakanties? Of is er iets wat jullie graag doen in de vakanties?