maandag 27 december 2010

NOTD Trind CC136

Hier konden jullie al lezen dat ik bij lushiousbeauty een winactie had gewonnen waarbij ik de gehele herfstcollectie van Trind had gewonnen. Ik had gezegd dat jullie alle swatches de komende dagen konden verwachten op OurBeautypassion en dit is alweer de laatste NOTD uit deze serie van Trind lakjes!



Dit is dan wel het laatste lakje van Trind dat ik laat zien, maar zeker niet de minst mooie! Ik draag niet vaak groene nagellak, maar voor deze lak maar ik graag een uitzondering. Het is een mooie donkergroene nagellak met een mooie shimmer. Het enige probleem bij groene nagellak vind ik dat groene nagellak gewoon niet echt bij mij past. Dat vind ik wel erg jammer want ik vind dit een onwijs mooie lak dus ik weet zeker dat ik voor deze lak, zoals ik hierboven al zei, een aantal keren een uitzondering zal maken.




Op de foto draag ik twee laagjes Trind CC136 en een laagje topcoat van Catrice. Ik vind het erg jammer dat de nagellakjes van Trind geen namen hebben want dat onthoud toch makkelijker. Hier ga ik de nagellak natuurlijk niet op afrekenen maar dit is misschien een verbeterpuntje voor Trind?

Na ongeveer drie dagen zag ik de eerste chipjes in mijn nagellak verschijnen. Dit vind ik een gemiddelde en ook gelijk een prima houdbaarheid. Ook glijd het borsteltje smooth over mijn nagels. Dit is zeker iets dat ik een pluspunt vind omdat ik een lakje niet fijn vind in gebruik als het lakken moeizaam gaat.

De nagellakjes van Trind zijn voor €9,95 te koop bij o.a. Douglas. Dit is veel geld voor een nagellakje en ik weet niet of ik het voor deze nagellak over zou hebben. Zo vaak draag ik geen groene nagellak maar voor de kwaliteit van deze lak zou ik het geld er zeker voor over hebben.

Hebben jullie ook dat je een bepaalde kleur nagellak niet goed bij jezelf vind passen?