donderdag 17 februari 2011

ELF Therapeutic Conditioning Balm

Ik kan nooit genoeg krijgen van lippenbalsems, altijd fijn om even te kunnen afwisselen. Misschien is het daarom ook niet zo raar, dat ik bij ELF een lippenbalsem heb besteld. Altijd heb ik al ELF in mijn bezit willen hebben. Alles is super goedkoop, de meeste dingen zijn ook tussen de 1,- en 4,-, maar ik wist nooit wat ik voor die prijs kon verwachten. Nu weet ik eindelijk het antwoord :)
De verpakking is dun en lang, vergeleken met bijvoorbeeld een labello. Voor derest is hij wit met zilveren details, niet echt chic, maar hé je betaalt er ook niet zoveel voor. Wat ik wel een nadeel vind aan de verpakking is, dat je 'm zeg maar niet meer terug kan draaien. Dit is heel erg irritant en je moet heel precies zijn om het dopje weer er op te plaatsen.
De geur is overigens Strawberry en hij ruikt een beetje naar chemische aardbeien. Op je lippen ruik je de geur nog wel, maar hij is ook niet echt heel erg aanwezig.
Deze lippenbalsem smeert heel makkelijk uit, alleen je neemt snel iets te veel. Hij vormt een lekker hydraterend laagje op je lippen en trekt vrij snel in. Mijn lippen worden heerlijk zacht, nadat ik deze lippenbalsem op heb gedaan. Dit gevoel blijft vrij lang zitten, wat betekent dat ie vrij lang blijft hydrateren. Hij geeft geen kleur af, gewoon doorzichtig glanzen laagje.

Ben je op zoek naar een goedkope, hydraterende en verzorgende lippenbalsem? Dan kan deze misschien wel de ware voor jou zijn. De verzendkosten liggen alleen wel een beetje aan de hoge kant, dus misschien kan je nog wat rond kijken voor andere leuke spullen.
ELF Therapeutic Conditioning Balm (een hele mond vol) is te koop op www.eyeslipsface.nl voor 1,-