maandag 14 februari 2011

GOSH On Stage Cool Lipjam '101'


Hier schreef Daniella een review over de GOSH On Stage Cool Lipjam in de kleur ‘102’ maar ik bedacht me dat ik ook nog swatches had van mijn Lipjam. Bij deze dus even een kort artikeltje met de swatches van nummer 101!



links, geen product; rechts, GOSH Cool Lipjam 101

De blauwe kleur kan mensen afschrikken maar ik vond het juist heel grappig om uit te proberen. Het is een doorzichtige gloss met erg veel blauwe en zilveren glitters. Erg mooi! Verder is deze lipgloss bijna hetzelfde als degene waar Daniella over schreef. Deze gloss heeft alleen iets meer glans en opvallendere shimmers.

Kijk voor meer informatie over deze lipglossen zeker even in dit
artikel van Daniella.

Hebben jullie een GOSH Cool Lipjam? Wat vinden jullie van deze glossjes?