zondag 13 februari 2011

NYX Cream Blush 'Rose Petal'

Zoals jullie een (lange) tijd geleden hebben kunnen lezen, heb ik een NYX Cream Blush voor Sinterklaas gekregen. Ik vond het wel eens tijd voor een review Zijn jullie benieuwd? Lees dan snel verder…



De verpakking is simpel, strak en zwart. Er is ook een groot deel van de deksel doorzichtig, waardoor je makkelijk de kleur kan zien.
Ik heb de kleur in Rose Petal. De kleur is roze/bruin en de pigmentatie is geweldig, veel beter dan een normale blush. De onderstaande foto is maar met één veegje. Ik stond echt versteld, nog nooit heb ik een blush gehad met zo’n geweldige pigmentatie. De substantie is makkelijk te blenden, alleen moet je wel oppassen dat je niet te enthousiast gaat smeren. Aan het begin was het heel erg wennen om met een zo’n soort blush te werken, dit is ook mijn eerste cream blush. Ik deed ook bij de eerste keer iets te veel op, waardoor je een beetje op een clown leek. Toen ik dit onder de knie had, kreeg je juist een natuurlijk effect. Dit is echt een groot verschil vergeleken met een normale blush. Het trekt namelijk echt je huid in en bij een normale blush ligt het op je huid. Er is alleen één ding wat me opviel, de kleur op de site is veel bruiner dan in het echt. Ik verwachte een wat bruinere tint, maar alsnog ben ik super blij met deze kleur. De blush blijft denk ik bijna heel de dag zitten, je ziet het niet vervagen, de kleur zit er na een halve dag nog steeds mooi op z’n plek.
Ik breng het met m’n vingers aan, maar het kan ook prima met een stippling brush. Binnenkort ga ik denk ik een stippling brush aanschaffen, om te kijken of het resultaat dan misschien nog beter wordt.



Deze blush behoort nu tot mijn top 3, deze blush gebruik ik bijna iedere dag. Als jullie nog zitten te twijfelen om een cream blush aan te schaffen, dan zeg ik doen! Je krijgt een super pigmentatie en een natuurlijk effect en dat voor een redelijke prijs. Die van mij komt van Boozyshop, maar volgensmij kopen verschillende beauty online-shops deze blush.
NYX Cream Blush is te koop voor €6,89.