zaterdag 12 februari 2011

Just a Question: Welk merk zouden jullie (meer) aan je stash willen toevoegen?

Jullie hebben vast wel een merk, waarvan jullie een blush, nagellak, oogschaduw etc. hebben. Alleen je zou dolgraag nog iets van dit merk bij jullie stash toevoegen. Het kan natuurlijk ook zijn, dat jullie al heel lang een bepaalt merk willen uitproberen. Bijvoorbeeld: Doordat deze te prijzig zijn of heel moeilijk te krijgen zijn.




Ik heb dit zelf heel erg bij MAC, super graag zou ik dit merk ooit in mijn bezit willen hebben. Alleen geef ik liever mijn geld uit aan een heleboel Catrice spullen. Misschien koop ik ooit wel een paar MAC spullen, maar waarschijnlijk pas over een tijdje.

Hebben jullie een merk, die je wel aan je stash (erbij) zou willen toevoegen? Zo ja, zet het in een comment, want ik ben erg benieuwd!