vrijdag 11 februari 2011

NOTD Wild and More

Wild and More is een merk dat een tijd bij onze V&D te koop was. Alle producten waren €2,50. Dit merk is nu niet meer bij onze V&D te koop en ik heb ook geen idee of het nog ergens te koop is maar toch wil ik deze NOTD even plaatsen omdat het toch wel een mooie lak is.

Allereerst wil ik Daniella even bedanken voor haar hand die ik mocht gebruiken voor de foto’s, hihi. Mijn nagels zijn er nu echt heel slecht aan toe (stres = nagelbijten) dus mocht ik Daniella even gebruiken voor het swatchen ^^



Het is een blauwe lak zonder enige shimmer. De lak heeft geen naam maar het is dus een blauwe kleur. Het is best een opvallend kleurtje maar ik vind dat wel leuk voor de zomer! Op de foto draagt Daniella 1 laagje en eigenlijk is de dekking dan bijna volledig. Daniella heeft de nagellak meteen weer van haar handen afgehaald, maar toen mijn nagels er nog niet slecht aan toe waren droeg ik deze nagellak ook eens. Toen bleef de lak altijd wel redelijk zitten. Rond het einde van de tweede dag kreeg ik wat chippies maar ik vind dit op zich wel oké.

Ik kocht deze nagellak bij de V&D voor €2,50.

Wat vinden jullie van blauwe nagellak? En kennen jullie het merk Wild and More?