donderdag 10 februari 2011

Summerfeelings!

Omdat ik zo ongelofelijk veel zin heb in de zomer leek het me leuk een collage te maken van een outfit die ik in de zomer zeker zou dragen.



Dit is de outfit. Lekker simpel, lekker luchtig (het is dan zomer hè!) en kleuren die mooi staan bij een gebruinde huid. De make-up wil je in de zomer simpel houden dus ik kies dan voor een getinte lippenbalsem op mijn lippen. Ik heb de MAC Tinted Lipconditioner in Petting Pink ongeveer een maand geleden gekocht en als jullie willen kan ik hier ook een artikel over schrijven. Laat het dan even weten in de comments :)

1. Jurkje H&M: €19,95
2. Armband Pieces: €9,95
3. Ray-Ban (zonne)bril: €120,-
4. Sandalen H&M: €9,95
5. MAC Tinted Lipconditioner Petting Pink: €15,-
6. Nagellak H&M Dust & Diamonds: €3,95
7. Oorbellen Pieces (knopjes): €3,95

Wat vinden jullie van deze outfit? En maken jullie zelf ook wel eens zulke collages?