woensdag 9 februari 2011

Stylish Blogger Award Tag


Regels
1. Bedankt degene die de tag aan je gegeven heeft en link met deze persoon.
2. Deel 7 dingen over jezelf.
3. Geef 15 (!) bloggers de award.
4. Neem contact op met deze bloggers en vertel ze over de award die je hun gegeven hebt.

Wij zijn getagt door Marjolein & Floor en Zsuzsa. Super lief dat jullie ons hebben getagt! :D

Bij deze de 7 dingen over mijzelf die jullie niet van mij (Carmen) weten:
1. Ik heb net een niet zo leuke tijd achter de rug. Ik had namelijk een blindedarm ontsteking en daar bleken wat dingen mis mee te zijn. Het is een periode van stres en niet slapen geweest maar gelukkig is dit nu allemaal weer over :D
2. Ik speel al ongeveer 6/7 jaar badminton en ik doe het nog steeds met heel veel plezier.
3. Ik heb een hele tijd geen andere make-up dan mascara naar school ‘durven’ dragen. Bij mij op school snappen mensen niet dat dat ook leuk kan zijn en zien ze je al snel als een ‘make-up doos’ of een variatie daarop. Nu draag ik gewoon foundation als mijn huid een slecht dag heeft, ik draag haast iedere dag blush, etc. :)
4. I’m a Gleek! Ik HOU van Glee. Ik zit iedere week voor de tv te kijken, ik heb allebei de CD’s van seizoen 1 en die luister ik bijna non-stop, ik had een Glee button op mijn tas (die nu weg is.. Ik snap dat je mijn button leuk vind maar dan hoef je hem nog niet te stelen! D:) en nog meer van die dingen. Oh men, how I love that show!
5. Als ik bij MAC kom krijg ik altijd zo’n bepaalde tinteling in mijn buik. Heerlijk om daar alles te swatchen en te bekijken!
6. Ik zit in 3 gymnasium op een hele leuke school met lieve vriendinnen en een onwijs lief vriendje ^^
7. Ik hou van de pennen van de Hema. Als ik in de Hema loop en ik zie dat ze nieuwe pennen hebben moet ik ze kopen. Ik heb er dan ook aardig veel, haha. Ik vind niet alle pennen even fijn maar de pennen met de leuke printjes wel, mwuaha.

En dit zijn de 7 dingen die jullie nog niet over Daniella weten:
1. Ik ben tweetalig opgevoed, namelijk Nederlands-Spaans. Mijn moeder is afkomstig uit Venezuela (Zuid-Amerika)
2. Ik heb nog iets van 5 lakjes, die ik heb gekocht, maar nog nooit heb opgedaan. Niet dat ze lelijk zijn, het is dat ik niet altijd de tijd heb om mijn nagels te lakken en na een tijdje vergeet ik dat het lakje nog bestaat. Deze gewoonte moet ik eens afleren!
3. Dat ik periode's heb waarbij ik heel verslaafd ben aan horror films. Ik denk dat ik er al rond de 25 à 30 heb gezien.
4. En nu heb ik juist een periode waar ik zin heb in animatiefilms, ik voel me dan net weer een klein kind hahahaha
5. Dat ik bijna elke minuut van de dag trek heb en vaak een vreetkick heb, maar eigenlijk bijna nooit aankom
6. Ik badminton net zoals Carmen ook al 6/7 jaar, ik ben misschien niet de beste, maar vind het altijd erg gezellig op de club
7. Er zit een enorme grote leeftijdverschil tussen mijn broer en mij. Hij is 28 en ik ben 14, hij is nu zegmaar het dubbele van mijn leeftijd. Op zich vind ik dit helemaal niet erg, want hij is altijd erg lief en geeft leuke cadeautjes hahahaha :)

Wij vonden dit een erg leuke tag en Zsuzsa, Floor en Marjolein: nogmaals bedankt :D 15 mensen taggen gaat ons niet lukken dus wij taggen iedereen die deze tag in wilt vullen. Ga dus los bij de comments! :D