dinsdag 8 februari 2011

GOSH Velvet Touch Lipstick 77: Romantic

Over de producten van GOSH ben ik over het algemeen erg tevreden. Hier kun je bijvoorbeeld een review lezen over de Quatro’s van GOSH en hier schreef Daniella een review over een Soft ’n Shine lipbalm waar ze ook erg tevreden mee is. Ik heb al best een tijd een lipstick van GOSH in mijn bezit en nu komt er eindelijk een review over. Vind ik dit product net zo fijn als de andere producten van GOSH? Lees snel verder!



De verpakking van de lipstick vind ik erg mooi. Het is een echte GOSH verpakking: strak, simpel en zwart. De huls van de lipstick is matzwart en er is een klein stukje glanzend en daar staat GOSH op.

De geur van de lipstick is een typische lipstickgeur. De geur doet me erg denken aan vroeger toen ik de lipsticks van mijn moeder stiekem gebruikte, hihi. Ik stoor me zelf niet aan de geur maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die de geur echt niet lekker vinden.



De pigmentatie van de lipstick is goed. Na 1 veegje heb je precies de kleur op je lippen zoals hij er in de verpakking uitziet. De lipstick voelt romig aan en droogt mijn lippen niet uit. De lipstick heeft een mooie glans.



Het lukte me niet goed om de swatch netjes te krijgen (zie het midden van mijn lippen) maar op deze foto komt de kleur goed over zoals hoe hij in het echt is. Ik vind de kleur erg mooi, een beetje een aardekleurtje. De lipstick blijft aardig lang zitten. Na een maaltijd moet je weer bijstiften maar ik ken geen lipstick waarbij ik dit niet hoef te doen.



De GOSH Velvet Touch Lipsticks zijn te koop bij het Kruidvat voor €6,49 per stuk. Er zijn nog erg veel andere kleuren verkrijgbaar dus als je deze kleur niet mooi vind zou ik in ieder geval even gaan kijken naar de andere kleuren.

Heb jij lipsticks van GOSH? Zo ja, wat vind jij ervan?