zondag 20 maart 2011

Catrice Kabuki Kwast

Een Kabuki kwast is een kwast die je voor verschillende doeleinden kunt gebruiken. Je kunt zo’n kwast gebruiken om je foundation mee aan te brengen, om je blush of bronzer mee aan te brengen, om je gezicht mee af te poederen… Ik houd wel van multifunctionele kwasten dus een Kabuki kwast was voor mij echt een must-have. Ik heb een Kabuki Kwast van Catrice gekocht. Benieuwd naar mijn mening over deze kwast? Lees dan snel verder…



De kabuki heeft een matzwart handvat en de haren voelen redelijk zacht aan. De haren hadden van mij iets zachter gemogen maar de haren zijn nu ook wel prima. De haren staan best dicht op elkaar maar dit is altijd zo bij een kabukikwast.



Zoals ik net ook al vertelde kun je een kabukikwast onder andere gebruiken om je foundation mee aan te brengen, je blush of bronzer mee aan te brengen of om je gezicht af te poederen. Ik gebruik deze kabuki eigenlijk alleen om mijn gezicht mee af te poederen. Ik vind dit erg fijn werken omdat deze kwast ervoor zorgt dat het poeder gelijkmatig en met precies de goede dekking aan wordt gebracht.



De kwast laat af en toe een aantal haren los maar na een paar keer wassen is dit probleem opgelost. Bij het wassen laat de kwast een aantal haren los maar niet overdreven veel.

Ik vind dit al met al fijne kwast en deze kwast is voor mij echt een must-have geworden. Deze kabukikwast van Catrice is onder andere verkrijgbaar bij het Kruidvat voor €3,99.