maandag 7 maart 2011

EOTD: Naturel met een tikkie goud

Ik kwam mijn GOSH effectpowder in de kleur Satin tegen en ik bedacht me dat ik er nog nooit echt een look mee heb gemaakt. Ik begon te experimenten en dit is eruit gekomen!




Ik heb voor deze look dus een GOSH effectpowder gebruikt in de kleur Satin. Dit is een beetje een gouden kleur. Ook heb ik een palette van Catrice gebruikt van –volgens mij- de kerstcollectie van 2009: Royal Nights. Het is een palette met mooie donkere kleuren. Ik heb de zwarte kleur en de grijze kleur uit dit palette gebruikt. Verder gebruikte ik een oogschaduw die dicht bij mijn eigen huidskleur ligt van de Nude Sensation Limited Edition van Catrice, Rimmel Sexy Curves mascara en een zwart oogpotlood van Catrice. Natuurlijk gebruikte ik ook een basis, namelijk NYX Jumbo Eyepencil in Milk.

Ik gebruikte Satin over mijn gehele bewegende ooglid. De nudekleur van Catrice bracht ik aan op mijn wenkbrauwbot en de grijze kleur uit het palette bracht ik voorzichtig aan in mijn crease. Ik wilde het niet de donker maken. Omdat ik het toch iets te safe vond bracht ik nog een beetje van de zwarte kleur uit het palette aan op de buitenste helft van mijn crease. Ik zette een dun lijntje met het oogpotlood van Catrice langs mijn bovenste wimperrand en ik lijnde mijn bovenste en onderste waterlijn ook met het oogpotlood. Toen krulde ik mijn wimpers en bracht ik de Rimmel Sexy Curves Mascara aan.

Wat vinden jullie van deze look?