zondag 6 maart 2011

Lipsmacker Cotton Candy

Lippenbalsem, het is een product waar ik absoluut niet zonder kan. Ik heb iedere dag minstens twee verschillende lippenbalsems bij me zodat ik mijn lippen de hele dag kan verzorgen. Ik heb vaak twee lippenbalsems bij me zodat ik kan kiezen welke in kan gebruiken. Als ik zin heb in een lippenbalsem zonder smaak heb ik er 1 zonder smaak bij me maar soms ben ik toe aan een heel zoete lippenbalsem op mijn lippen en daarom heb ik altijd de Cotton Candy Lipsmacker bij me. Dit is absoluut 1 van mijn favoriete lippenbalsems. Benieuwd waarom? Lees dan snel verder…



De verpakking van de lippenbalsem vind ik schattig: roze! De hele verpakking is helemaal roze en lekker girly. Verder heeft de lipsmacker een draaisysteem dat prima werkt.

De geur van deze lipsmacker vind ik echt goddelijk! Heerlijk zoet, echt naar snoepjes. Dit is ook de reden waarom ik dit zo’n onwijs fijne lippenbalsem vind. Je blijft de geur best een tijd ruiken maar je proeft niks. Als je de geur niet lekker vind kan dit een groot nadeel zijn maar ik vind dit alleen een groot voordeel.


Ik heb niet het gevoel dat deze lippenbalsem mijn lippen heel goed hydrateerd dus ik gebruik deze lippenbalsem niet als ik merk dat mijn lippen goede verzorging nodig hebben. Eigenlijk gebruik ik deze lippenbalsem alleen als ik zin heb om iets op mijn lippen te hebben met een lekker geurtje. De lippenbalsem glijdt over je lippen en voelt fijn aan.

Ik vind dit een heerlijke lippenbalsem op momenten dat mijn lippen niet echt verzorging nodig hebben. Als je op zoek bent naar een lippenbalsem die je droge lippen weer kissable zal maken kun je deze denk ik beter overslaan.

Lipsmackers zijn in erg veel verschillende geurtjes/smaakjes verkrijgbaar. Er zijn ook nog verschillende soorten Lipsmackers verkrijgbaar. Zo heb je deze sticks, je hebt lipglossjes in een tube, lipglossjes met een sponsapplicator, sticks met shimmertjes… Zo is er voor ieder wat wils!

Lipsmackers zijn onder andere te koop bij een aantal filialen van Douglas en online bij Boozyshop voor €1,99.