zaterdag 5 maart 2011

H&M bestelling binnen

De nieuwe collectie is er een al een tijdje in de online winkel van H&M. Ik heb er zelf even mee gewacht om te bestellen. Maandag kon ik mezelf niet meer inhouden en heb ik besteld en gisteren kreeg ik een hele doos binnen met bijna alle artikelen die ik heb besteld. Zijn jullie beniewd wat ik heb besteld, kijk snel verder..



.



Van links naar rechts:
Gestreepte Shirt; 9,95
Blauw Shirt; 19,95
Blauw Shirt; 9,95
Beige Shirt; 9,95
Zwarte Broek; 19,95
Grijze Trui; 14,95
Gestippelde Jurk; 9,95. Deze is nu sterk afgeprijsd, eerst was deze €19,95. Op de foto ziet ie er niet zo heel leuk uit. Ik zat zelf ook eerst te twijfelen, omdat ie best wel druk is. Maar ik heb er nu zeker geen spijt fijn, ik vind ‘m echt super leuk1
Bloemetjes Jurk; 14,95
Gestreepte Jurk; 9,95
Lang Vest; 14,95
Lang vest; 14,95
Ring; 4,95
Riem; 9,95
Ring; 4,95
Ballerina’s Taupe&Zwart; 9,95

Sorry voor de kleine foto, ik kreeg ‘m echt niet groter. Ik zal proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.
Voor de rest heb ik alles gehouden, ik vind alles leuk en ben super blij met alles. Mijn is meestal weer helemaal gemaakt, wanneer ik iets van H&M binnen krijg.
Hebben jullie dat ook altijd wanneer jullie bestellen bij de H&M?