donderdag 10 maart 2011

Essence Big Bang!

Een flinke tijd geleden zei ik tegen een vriendin dat ik nog graag een roze oogschaduw wilde omdat ik die nog niet had. Ik was bijna jarig dus had die vriendin het voor mij gekocht als cadeautje! Dit was, zoals ik net al zei, een hele tijd geleden en ik had toen gelijk foto’s gemaakt. Ik was de foto’s toen vergeten maar ik vond ze pas weer terug dus bij deze het artikel!




De oogschaduw van Essence heeft een hele lange tijd in een andere verpakking gezeten dan deze. Nu zit de oogschaduw alweer een tijd in een nieuwe verpakking, deze dus ook. Ik vind de verpakking niet heel speciaal maar ik heb er verder ook niks aan op te merken.



De pigmentatie… tsja, niet heel speciaal. Deze oogschaduw is een beetje zoals de andere oogschaduws van Essence: niet spectaculair maar het kan ermee door. De oogschaduw heeft wel een mooie glans, een beetje een parelmoerglans. Wat ik wel een klein nadeel vind is dat de oogschaduw erg snel vervaagd als je gaat blenden. Dit hoeft geen probleem te zijn omdat je met laagjes kunt werken maar erg fijn vind ik het niet.

Al met al vind ik dit wel een prima oogschaduw maar niet heel speciaal.

De oogschaduws van Essence zijn te koop bij het Kruidvat voor €2,29.