vrijdag 11 maart 2011

Tag: Zeven Schoonheden

Wij zijn getagged door Mandy. Deze tag houd in dat je 7 schoonheden moet opnoemen over jezelf.
1. Haar
Ik ben meestal wel tevreden met mijn haar. De kleur is bruin met krullen. Het zijn eigenlijk niet echt krullen, je kan het beter een hele erge slag in mijn haar noemen. Zelf heb ik ook heel dik haar, waardoor ik veel volume in mijn haar heb. Helaas doordat mijn haar zo dik is, heb ik heel snel klitten, wat weer een groot nadeel vormt.
2. Ogen
Het gaat vooral om de kleur van mijn ogen. Mijn ogen hebben de kleur groen en mijn haarkleur is bruin, ik vind vooral deze kleurencombinatie mooi. Ook zijn de kleuren van mijn ogen vrij apart, aan de buitenkant worden deze donkerder groen/blauw. In de loop van de jaren zijn de kleur van mijn ogen verandert, eerst had ik blauw/grijze ogen, wat ik jammer vind dat ze niet meer blauw zijn
3. Nagels
Mijn nagles zijn van zichzelf al vrij sterk, waardoor ze bijna nooit afbreken. Dit kan ook voor een groot deel komen doordat ik nooit echt fanatiek op mijn nagels heb gebeten. Ook hebben mijn nagels van zichzelf een wit randje, wat ik altijd wel mooi vind aan mijn nagels.
4. Wimpers
Ik heb vrij lange en krullende wimpers, hier ben ik ook altijd erg tevreden mee
5. Voeten
Dit klinkt misschien raar, maar het gaat vooral om de maat. Ik vind het altijd leuk om te zien als iemand kleine voetjes heeft en zelf heb ik maat 36/37, mijn voeten zijn nu ongeveer gestopt met groeien, ik zal maximaal denk ik maat 38 krijgen.
6. Huid
Ik heb geen probleemhuid, eigenlijk ook nooit gehad. Nooit echt last van acné gehad of een hele onzuivere huid. De laatste tijd heb ik wel iets vaker last van puistjes, maar dat is de pubertijd. Alleen waar ik me soms wel om kan ergeren, is mijn gecombineerde huid. Mijn neus is vettig, mijn voorhoofd droog en mijn wangen gevoelig. Voor de rest heb ik niet veel te klagen
7. Huidskleur
Ik kan geen zevende verzinnen, dus ben ik maar uiteindelijk gegaan voor mijn huidskleur. Mijn huid is licht getint. Mijn huid verbrandt niet snel en ik word ook vrij snel bruin, natuurlijk smeer ik me nog altijd in met zonnebrandcrème. Het woord zonnebrandcrème alleen al doet me aan de zomer denk, en oh boy wat ik heb toch zo'n zin in de zomer!

Ik geef deze tag door aan iedereen die wilt!