zaterdag 12 maart 2011

GOSH Soft 'n Shine Lipbalm Irony



Ik draag niet graag lipgloss en lipstick draag ik ook liever niet iedere dag. Een getinte lippenbalsem is voor mij de perfecte oplossing. Verschillende merken hebben getinte lippenbalsems: Essence had ze in de LE I Love Berlin, MAC heeft Tinted Lipconditioners in erg mooie kleurtjes en GOSH heeft de Soft ’n Shine lipbalms in haar assortiment. Vandaag ga ik zo’n Soft ’n Shine lipbalm (afgekort als SnSL) voor jullie reviewen. Benieuwd naar de review? Lees dan snel verder!



De kleur SnSL die ik vandaag voor jullie ga reviewen is Irony. In de huls lijkt het een knaloranje lipstick maar op de swatch kun je zien dat het juist een erg mooi en subtiel oranje kleurtje aan je lippen geeft. Deze lipbalm licht mijn gezicht altijd meteen op en laat me eruit zien alsof ik een tijdje in de zon heb gelegen.



De SnSL zit in een mooie, strakke verpakking zoals hoe we van GOSH gewend zijn. De huls voelt stevig aan en glanst mooi. Ik heb eigenlijk niets op de verpakking aan te merken. De geur van de lipbalm vind ik overigens erg lekker. Hij ruikt namelijk naar vanille! Tijdens het aanbrengen komt een heerlijke geur van vanillesnoepjes jou kant op maar als je de lipbalm een tijdje op hebt merk je niet meer veel van de geur.



Aangezien dit een lipbalm is en geen lipstick kun je geen ongelofelijk goede pigmentatie verwachten. Toch vind ik deze SnSL best goed gepigmenteerd! Eigenlijk precies goed want hij maakt je lippen niet knaloranje maar geeft juist een subtiel oranje kleurtje aan je lippen.

Op je lippen voelt de SnSL echt aan als een lippenbalsem. Ik heb niet het idee dat mijn lippen onwijs gehydrateerd worden maar ik heb ook niet het gevoel dat deze lipbalm mijn lippen uitdroogt. Lang blijft dit product niet zitten maar dit komt omdat het een lipbalm is en die blijven nu eenmaal niet lang zitten. Wat ik wel leuk vind is dat er een beetje een stain achterblijft op je lippen. De kleur trekt dus als het ware in de lippen en zo blijft de kleur toch nog een flinke tijd zitten. Helaas is het fijne lipbalm gevoel en de glans er dan wel vanaf dus ik werk deze lipbalm graag regelmatig bij.

De Soft ’n Shine Lipbalms van GOSH zijn te koop in verschillende kleuren bij het Kruidvat. Ze kosten €8,49 maar ik wacht graag tot GOSH bijvoorbeeld een 1+1 gratis actie heeft. Toch vind ik deze lipbalms de €8,49 zeker waard!

Lees hier de review over de GOSH Soft ’n Shine Lipbalm in de kleur Scarlet.

Hebben jullie een GOSH Soft ’n Shine Lipbalm? Zo ja, wat vinden Julie ervan?