woensdag 9 maart 2011

OOTD: Robe à Pois

Ik had een paar vragen gekregen om van een het gestippelde jurkje een OOTD te maken. Ik had al gezegd dat ik dit jurkje helemaal geweldig vond, maar ik eerst eigenlijk ook twijfelde. Je weet namelijk niet echt wat je van dit jurkje kan verwachten. Het is niet zo dat ik dit jurkje vandaag aanhad ofzo, ik moet er niet aandenken om nu met blote benen naar buiten te gaan ;). Het is alleen om jullie een snelle indruk te geven van deze jurk.


Zoals jullie kunnen zien is de jurk gestippeld, (gebroken) witte stippen en hemelsblauwe stippen op een donkerblauwe achtergrond. Doordat sommige stukken als plooien vast zitten zeg maar, ik weet niet hoe ik dit anders moet uitleggen, valt de jurk extra mooi.
De stippen maken het erg druk, maar juist ook weer leuk. Het wordt door de stippen apart en vrolijk. Ik snap dat je het misschien iets te druk vind, maar mij trekt dit juist aan. Het jurkje is nu te koop voor maar 9,95, eerst was deze 19,95. Als het toch uiteindelijk blijkt dat je dit jurkje niet zo leuk vind, wanneer je deze thuis bezorgd krijgt. Kan je altijd hem nog terugsturen, eigenlijk heb je niks te verliezen :).

Hopelijk hebben jullie wat aan dit artikel gehad!