zaterdag 26 maart 2011

GOSH Kohl Eyeliner White

Wit oogpotlood kun je gebruiken op je waterlijn om je een frissere oogopslag te geven, je kunt het gebruiken als highlighter onder je wenkbrauwbot, je kunt het gebruiken als basis onder je oogschaduw… Je kunt zo’n wit potloodje dus voor verschillende doeleinden gebruiken. Het perfecte witte oogpotlood vinden is voor mij een flinke zoektocht. Benieuwd of dit mijn perfecte witte oogpotlood is? Lees dan snel verder!



Laten we beginnen bij de verpakking. Eigenlijk heb ik over de verpakking niet echt veel te zeggen: het is gewoon een wit potloodje. Geen poespas, gewoon een wit potlood met een doorschijnende dop. Het is een oldskool potlood, dus niet zo’n oogpotloodje dat je met een systeem uit kunt draaien. Nee, dit potlood moet je gewoon slijpen. Ik vind dit zelf fijner omdat je vaak een scherper puntje kunt krijgen aan een potlood dan aan een oogpotlood met een draaisysteem maar iedereen heeft zo natuurlijk zijn voorkeur voor een andere soort verpakking.



De pigmentatie van het potlood is prima. Niet spierwit maar voor mij wit genoeg. Ik moet wel zeggen dat het potlood niet echt creamy is, hij is zelfs best wel hard. Je krijgt wel makkelijk product op je waterlijn maar blenden gaat amper tot niet met dit potlood. Omdat dit potlood niet makkelijk te blenden is, blijft hij wel weer redelijk lang zitten. Ik denk dat je na ongeveer vier uurtjes niet meer veel van het potlood terug zult zien.



Ik vind dit een prima potlood maar het is niet mijn favoriete witte oogpotlood. Dit potlood is niet echt goedkoop en ik ben ervan overtuigd dat er betere oogpotloodjes te vinden zijn die goedkoper zijn. Ik zou dit potlood niet nog een keer kopen omdat ik hem niet heel speciaal vind.

Dit witte oogpotlood van GOSH is te koop bij het Kruidvat voor €6,65.