vrijdag 25 maart 2011

Just a Question: Wat hebben jullie al een tijdje op jullie wishlist staan?

Iedereen heeft vast wel een product op hun wishlist, qua beauty, die je al heel lang wilt. Misschien onbereikbaar of te duur. Ik heb zelf ook een paar dingen en wel van het merk MAC, wat ik al super lang wil is een mooie blush. Doordat je je kan laten helpen door een MUA, is de kans klein dat je een miskoop koopt. En wat ook al vrij lang op m’n (MAC) wishlist staat, is MAC Lip Erase. Ik houd gewoon van nude lippen, zoals jullie misschien hebben kunnen lezen in dit artikel. Door dit middel maak je gewoon de perfecte nude lippen. Tot slot wil ik graag nog een MAC Tinted Lip Conditioner, eigenlijk heb ik hier niet veel bij te zeggen. Ik twijfel alleen nog of ik misschien beter een Sleek Pout Polish kan aanschaffen, aangezien ik niet zo’n groot budget heb.

Wat hebben jullie al een tijdje bovenaan jullie wishlist staan, qua beauty?